Hejj alla glada!

Hoppas ni mår lika bra som jag gör! Har haft en fantastisk torsdag! Vaknade till en varm härlig sommardag, en god frukost följt av lite solning på gräsängen utanför min balkong! Fick lagom mycket färg innan jag begav mig mot staden för jobb på Guntherska, och nu när min vapendragare kommit hem från götet så blev dagen fulländad. Ni kan tänka er vilken härlig kombo vi utgör tillsammans! Att jobba är roligt, att göra någonting som är roligt och känns meningsfullt, att göra andra människor nöjda, glada och överasskade OCH sist men inte minst utvecklas själv för varje dag som går! Jag är lycklig och stolt som har turen att få vara på två av dom bästa ställena i stan. Jag är grym och evigt tacksam!

IMORGON har jag däremot veckans enda lediga dag och den ska jag spendera tillsammans med Fredrik, vi ska ta bilen och dra till något soligt badställe, vi har mycket att ta igen. Var redan ett år sedan han lämnade av mig på flygplatsen i San Diego.

Är nyligen hemkommen från en grym springtur. Har äntligen hittat ett sätt att prestera på topp när det vankas löpning. Att springa centralt där det rör sig mycket folk är det absolut bästa sättet att pressa pulsen på. Det går inte att ligga på latsidan när man svischar förbi folk, då kan man ju framstå som någon lat glidare med dåligt flow. Jag flög som en vante förbi Östra ågatan, upp för slottsbacken, ner igen, runt ån och tillbaks snabbare än vinden. PRÖVA SJÄLVA! Gissa om jag är trött nu... the bed is calling!
Vart har förresten era kommentarer tagit vägen? Jag vet ju att ni fortfarande följer mig dag ut och dag in...KOM IGEN RÅ?!

Sist ut bjuder jag er på dagens outfit! Byxdress är det nya!
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Helena

Låter underbart! :)

Och springtur låter toppen det med ! Dock kommer jag inte vara hemma nu från och med söndag den 11e till någon gång v. 31. :p Bara enstaka dagar och då ska det göras massa och tvättas och packas om :p Så jag får springa med Niclas uppe i Jämtland .. men i Egypten ska kroppen få viiila :) Men senare då jag kommit hem?

2010-07-09 @ 09:28:37
URL: http://helenasoas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0