HELLO SUNSHINE!



Hejj hallå! Gissa om det känns konstigt att fiskveckan är över, efter att ha ätit fisk 24/7 känns det helt plötsligt som att det är något i livet som fattas. Idag har det varit workey workey på HM, sen blev det ett spontanhäng med världens bästa Helene och Malin på wanyees. Imorgon vankas det jobb på Guntherska tillsammans med frugs, det blir en tidig morgon, det kommer att bli grymt! Hoppas det blir regn imorgon, blir mycket behagligare och mysigare så. HEHEHE. Idag har jag nästan kännt mig utklädd, som på maskerad. Fick höra att jag såg ut som en countrybrud, ridtjej eller någon slags punkarlirare, min tanke var- stallchick! Tyckte jag lyckades mitt i prick!



Dags att göra kväll! 
AUF WIEDERSEHEN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man tänka sej att vi hann med att spontan hänga idag stumpan :) såååååå jag saknar min lina,måste ses snart igen!puss puss

2010-07-27 @ 00:02:48
Postat av: J

tänka sig att du ser ut som direkt tagen från pollens rygg!

2010-07-27 @ 13:37:33
URL: http://withallmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0