Ibland är det nice att glömma matlådan hemma



Jobbdagen har bara rullat iväg, och som i vanlig ordning tänkte jag vara duktig och ta med mig lunch till jobbet MEN glömde dagen till ära hela kalaset hemma, tur att det fanns andra som delade mitt sushi-sug som höll sig kvar sen gårdagen för då fanns det INGEN som ville äta sushi tillsammans med mig! Hela kvällen har jag spenderat tillsammans med mig själv på balkongen där jag avnjöt en välförtjänt tacsosallad med skaldjur, knepig kombo men oslagbart gott! NU väntar en god nattsömn, kan verkligen behövas, har inte riktigt kommit ikapp efter lördagskvällen och igår blev det alldeles för sent på balkongen med tjejjerna, det var liksom för trevligt för att byta ut sällskapet mot sängen.

 IMORRN- work, work, work följt av biotime med en av mina härligaste vänner! HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0