Livet på en pinne

Våra grannar har at the moment musikverkstad precis utanför mitt fönster, dom är utrustade med både taburin, gitarr, glas dom spelar på, maraccas, OCH trummor. Något säger mig att det kommer att bli en lång natt. Att sova med stängt fönster är inget alternativ under sommaren när den är såhär varmt, jag får helt enkelt finna mig i att lyssna till orkester och fulsång tills jag somnar. MEN det är sommar, jag är lycklig så jag ska inte klaga. Jag kanske tillochmed borde joina, kanske kan bidra med lite munspel eller varför inte dragspel?

Idag har jag och frugan har legat deckade vid Lyssnarängsbadet, efter min långa simtur igårnatt har jag minst sagt varit rätt mör dagen till ära, men det var det värt för det var så vackert och en sån behaglig badtemperatur vet jag inte när jag kommer stöta på nästa gång, kanske aldrig? Jag hoppas på väldigt snart...

Ikväll har vi haft finbesök i form av Julia, imorrn får vi en hemlig middagsgästt!
DAGS att somna in till det härliga tamburinspelet! SWEET.



FÖRRESTEN så har Eric O finally hittat min kamera som försvann spårlöst på midsommar, så snart kanske jag bjuder på lite schyssta bilder. TJO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0