Make my day!

Idag kände jag och frugan för lite miljöombyte så vi drog till Stockholm för lite nice shopping. Jag blev vild och gick lös på allt jag såg, men jag har aldrig förr kännt mig så nöjd och beslutsam över mina inköp. ALLT är klockrent rakt igenom och passar mig som handen i handsken. Jag blir bara mer och mer förälskad i den klassiska ridstilen för varje dag som går, ni ska få en liten sneak på mitt favoritköp later! Nu har jag ont i armarna och är typ pank, men det är det värt HELT KLART! Var länge sedan jag hade sånt flyt i min shopping. Jag tror åter igen att lyckan går att köpa för pengar!

IKVÄLL väntar en kanonkväll. Vi ska nämligen fira tre stycken av mina fantastiska vänner, taggad är bara förnamnet. Det är så att jag råkar vara ledig imorgon OCKSÅ!
Hörs sen, dags för ett lördagsbad i badkaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0