Personlig konkurs är det nya!

Jag skojjar inte när jag säger att jag håller på att gå i personlig konkurs. SOM JAG HANDLAR på jobbet, livsfarligt och jag är i stort behov av en till klädgarderob men finns ingen plats någonstans. Lisa Rösth, kan jag få låna dig ett par timmar så kan vi säkert komma på någon fiffig lösning? Kanske borde starta upp en liten modeblogg på sidan av?! Det vore något det, haha. Jag kommer att få leva juli ut fattig som en bondräng innan plånboken börjar ta form igen. Idag har det varit jobb dagen lång, ikväll blir det lugnt, värmen tar kål på mig, är bara en tidsfråga innan jag somnar över tangenterna men har ett par saker att ta itu med innan tiden är inne. ¨

Ni glömmer väl inte bort att lyssna på SOMMAREN MED LINA.
Det råkar faktist vara så att jag uppdaterar listan dagligen! DET NI. HEJ-SVEJ!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Omg självklart! Vi ska styra upp din garderob!! Just nu är det bara lite ont om lediga dagar. Kör ett tolvdagarsrace på Gina och fyller resterande dagar med härligheter. Men om typ veckor gör vi det!!

2010-07-13 @ 05:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0