Sol&bad för hela slanten!







Jag och Marta slog läger vid lyssnarängen och det dröjde inte länge innan en hel del kära ansikten dök upp, träffade på Linnea och gänget och Johan och Karolina var inte sena med att joina oss. EN VÄLDIGT TREVLIG DAG med massor av jordgubbar, nektariner och meloner. Badtemperaturen var himmelsk. Skulle utan tvekan kunna ligga och plaska dagen lång. Var duktig och köpte med mig solskyddsfaktor, vuxenpoäng till mig!

NU ska jag bege mig mot Gamlis där det serveras finmiddag i kvällsolen. SEN- sommarkvällshäng med mina underbaraste, finaste, fantastiska vänner. Vem vet vad denna sommarnatt bjuder på för trevligheter. IMORRN- en till stekdag i himmelriket. Svensk sommar slår allting när det bjuds på sånna här dagar! LATERS!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0