Stans coolaste brudar och stans bästa sushi, vilken kombo!




Hej hej hallå! Som ni ser har jag haft en alldeles utmärkt kväll, tyvär fick inte alla brudarna plats på bilden men trevligt hade vi alla sex brudar med stans bästa sushi på balkongen. Behöver jag säga att det är guds gåva till människan?! Skulle utan problem kunna äta det varje dag om mitt cashflow tillät, men den här veckan blir nog en riktig sushi-vecka med tanke på veckans mission, inget mig emot! NU har jag två dagars ledighet, jag tror och känner på mig att det kommer att bli två härliga dagar! Jobbar i helgen, men det känns endå som att även helgen har potential till att bli något bra.

Jag kan inte beskriva min känsla jag har i kroppen, men jag har finally blivit fri, befriad, glad, mitt vanliga jag och nu finns det inget längre som hindrar mig ifrån något.
 Ni vet mycket väl vad jag pratar om! FINALLY!
G-O-D-N-A-T-T!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0