Sushikvällshäng

Kvällen lider återigen mot sitt slut och sängen kallar. Jag har fått helg och tanken på en lång sovmorgon imorgon får mig att le! Hade en trevlig dag as usual på jobbet följt av sushihäng tillsammans med min nya workfriend Helin. Jag kan nu meddela er om att jag har fått ett nytt favorit-sushihak, det som ligger vid nya centralstationen, stor och fräsh uteservering och sushibitar av toppklass, ingefäran tog alla priser. Vi rundande av kvällen tillsammans med frugan som anslöt sig, vi körde favorit i repris med glass på bryggan. Nu väntar tre dagars ledighet och jag ber till gudarna att det fina vädret håller i sig. Imorgon ska jag och mina två kära bröder och min kära kusin åka på utflykt. En riktig familjedag, vet inte när sist vi umgicks alla syskon tillsammans på tumanhand, säkert tre år sen minst. (observera att jag räknade in AS som mitt syskon, för det är hon) LOVELY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0