Underbara vänner och underbara helg!



Hej mina käraste! Igår hade jag en jätebra dag på jobbet följt av häng på Joannas balkong tillsammans med Marta och Fredrik till sena natten. Varma sommarkvällar balkongen, härlig musik och levande ljus med nära och kära är en oslagbar kombination! Jag är lycklig, himlen är blå, solen skiner OCH jag är l-e-d-i-g hela helgen. Har aldrig uppskattat mina lediga dagar så som jag gör nu, förut brydde jag mig knappt, ledigt hade jag alldeles för mycket. IDAG står det bad och sol på schemat, jag och Marta drar snart iväg och fixar dom bästa solplatserna så får dom andra som vill komma efter.
 KOM OCH BADA MED OSS!

Anna-sara har lämnat mig för Göteborg i några dagar, igår skar hon sig i fingret min stackars fruga och fick åka in till sjukan, tänker på dig och saknar dig här hemma! Nu ska jag svänga förbi jobbet och inhandla några vrålsnygga klänningar till min klänningssamling som bara blir större och större! NICE. HEJ SVEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0