Uppdate

Hallå hallå readers! Som ni ser går veckans uppdrag som på räls, jag har alltså ätit någon form av fisk redan sex gånger sedan igår. Vill inte ens tänka på hur less jag kommer att vara när veckan är över, det gäller att använda fantasin för att inte bli äcklad. Imorrn blir det nog lax och torsk på menyn! Till frukost- makrillsmackor! Jäklar vad grymt smart och smal jag kommer att bli efter det här, mest smart hoppas jag! ELLER så vaknar jag upp en morgon och inser att jag tragiskt nog har förvandlats till en lax eller en sardin?

Idag har det varit workey workey, inte många dagar kvar till löning, det kliar i min shoppingnerv, allt jag ser på jobbet vill jag köpa, och jag har väldigt svårt att säga nej till mig själv så resten kan ni säkert lista ut själva! Det blir till att åka en vända till Ikea för att inhandla någon form av klädförvaring.

Jag hann dra av ett spinningpass innan jag fick finbesök i form av Linnea denna juli-kväll. Har insett värdet av att ta vara på varje dag och varje kväll och jag njuter varje sekund! Jag har också insett värdet av alla mina helt fantastiska vänner jag har omkring mig, ni får mig att vilja vara mitt bästa jag hela tiden!

Imorgon väntar ett besök på gymmet följt av jobb och avslutningsvis sushikväll tillsammans med mina gamla jobbarkompisar och vänner från Stockhome!
WHAT-A-NICE-DAY!
WHAT-A-NICE-LIFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0