Låt Ajax göra jobbet!

Hej hörrni! Jag vet att jag för stunden är dålig på att leverera. Inser nu hur lite tid det finns till sådant när man jobbar heltid och har full rulle dagarna långa! Direkt efter jobbet drog jag hem för lite hushållsarbete. Jäklar i lådan men såhär rent har det nog aldrig varit i vår lägenhet någon gång i världhistorian! Vi har gått lös på allting, allt som har gått att putsat och svabbat har vi plöjt, dammsugaren har gått varm och den här gången brann den inte upp, inga eluttag böjade ryka heller för den delen, halleluja! Vi har ockuperat tvättstugan och nu luktar det nytvättat i hela lägenheten. NICE! Vi har t.o.m snott ett tvättställ som stod PRECIS utanför vår dörr, det var som ett tecken för tusan så mycket tvätt vi hade att hänga! Det står även en soffa, en blå gungstol och en dammsugare till förfogande för er andra intresserade. Misstänker att någon dumpat skiten där. Kanske borde slå till på soffan också? IMORRN är det fredag och gissa om det gör mig lycklig att jag är ledig hela helgen! PUSS PÅ ER

FÖRRESTEN! IMORRN FÅR JAG TILLBAKS MIN ÄLSKADE MOBIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0