V.28

JAJJEMEN! Vi går in på en ny vecka och det råkar vara vecka 28. Hoppas ni som varit lediga har haft en trevlig helg, själv har jag jobbat och knegat men har endå haft en härlig helg! Hunnit med både det ena och det andra mellan arbetspassen! Imorse precis innan jag vaknade drömde jag att jag sprang ett marathonlopp och jag bara sprang och sprang, jag for fram som em flygande vante förbi ALLA, jag var bäst! Det kanske är ett tecken? På att veckan bara kommmer att svischa förbi för att sedan ge mig en välförtjänt, solig och ledig helg! Fast jag måste erkänna att jag trivs rätt bra på vardagarna också, hur kan man må annat än bra med ett nice jobb, härliga vänner OCH sol, sommar och värme utomhus? Återkommer tonight! TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0