What a nice day

Den här dagen har varit lång, många moment. Först ut workey workey sen hämtade Fredrik upp mig för att lira volleyboll med hans polare men den eviga väntan på en ledig plan var brutal, så vi gav upp och åkte till nästa volleybollhak men samma visa där, ockuperat av massa hunkar. Nu vet vi alltså where the place to be is. Blev riktigt taggad på att spela så nästa gång ger jag mig inte förens alla spelplaner är mina ägor!



Jag drog med mig frugan till ån istället för lite skitsnack och glass denna ljuva sommarkväll!





Det hela slutade med en deckning i AS säng. NU- dags för lite sömn innan veckans sista arbetsdag, det börjar lukta ledighet! Imorrn kör jag järnet sen har jag och två av mina nya arbetskompisar after-workhäng på något trevligt sushihak ute i sommarvärmen!
Ett bättre veckoavslut får man leta efter. NATTI NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0