Hello babes!

Godkväll! Jag är ju störtgrym, denna dagen gick över mina förväntingar, lyckades trots min sjuka kropp och själ vara mycket effektiv på jobbet och var tvungen att lugna ner mig emellanåt, det kallar jag bra jobbat! NU däremot känner jag mig som en sten. Kommande dagar väntar förhoppningsvis påskledighet och jag har påskpyntat hela Pandora. Påsktabletter på köksbordet, påskris med gula fjädrar på mitt rum och påsklijor i köket och på rummet. DET kallar jag vuxenpoäng, har tillochmed gula ljus! På fredag vankas det tydligen påskmiddag och påskmys här hemma tillsammans med tjejjerna! Är det läge att ta fram kycklingdressen?

Nu tänkte jag ägna mig åt min favoritsyssla, kan ni gissa vad det är?
PUSS OCH KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0