Life is good!

Jag tror minnsann det är dom där rackarns vårkänslorna som börjar krypa fram. Den senaste tiden har jag haft så mycket energi och lyckats hålla mig på ett otroligt bra och jämt humör trots att jag haft mycket att göra och dagarna varit låånga.
NU blir det bara ljusare och ljusare och dagarna känns längre och längre, kan inte annat än att älska det! Är dock väldigt förvånad över att jag fortfarande inte ramlat och slagit sönder mig tusen gånger om på istäcket som tagit över där ute, jag hoppas och ber till gudarna att jag klarar mig helskinnad av det lilla som är kvar av vintern?!! Känns ju lite försent att införskaffa broddar till skorna nu...

Imorrn är jag L-E-D-I-G, smaka på det ordet LEEEEEEEEDIG! Det ska jag fira tillsammans med mamma på en träningsdejt, spinning står det i planeringen! Såhär inför B-2010 är det viktigt med struktur och planering, annars blir det lätt mycket snack och liten verkstad, I know me! A-S hänger med på ett hörn, en dag med mina två favoritertjejjer! Bra att slå två flugor i en smäll, det blir det nya! På torsdagmorgon har jag en träningsdejt inbokad med Helene, är så glad för ännu ett tillskott till klubben!

VAD TUSAN, jag får starta en träningsblogg om jag ska fortsätta tjata om det här, vad vill ni läsa om? Vad vill ni att jag ska leverera? Finns det något ni saknar? Är ni nöjda? Nu har måånga av er hängt med mig sen Nov-08, alltså måste ni ju finna detta väldigt spännande, ELLER?

Det ryktas om en tripp förbi IKEA imorn, mitt favoritställe!
OCH hörrni, snart är det lördag lördag LÖRDAG!!!!

Nu blir det en välförtjänt dusch sen sängen BUMS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Jag känner inte dig alls utan ramlade in här av en slump, du vet hur det är, men klickar och klickar och vips är man någonstans. Är själv uppe i en väldig träningsfas så jag tycker det är riktigt inspirerande att läsa om din träning och din positiva inställning till det mesta smittar av sig! :)

2010-03-09 @ 08:37:40
Postat av: lina

Tack, det var trevligt att höra =)

2010-03-09 @ 10:24:52
URL: http://jagochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0