Life is what you make it, vackert!

Hejsan! Fredagen är kommen och imorse släppte alla spänningar efter denna vecka av nervositet och sprallighet vilket inneburit att jag åkt på någon sorts feberfrossa ,så jag har i princip gått naken på jobbet dagen lång. Jag köpte med mig lite påskris hem som ska prydas med massor av gula fjädrar, vet att jag är ute i lite för god tid, men för att skynda på våren lite extra tänkte jag! Sprang in på Linneas jobb också, fick med mig lite gott kaffé och trevligt sällskap för kvällen! MEN NU, STORSTÄDNING! Det råkar vara så att jag har kommit över världens bästa spellista på Spotify så jag bjuder grannarna på lite fredagsparty! CIAO!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0