Ljuva dag



Vårens första utefika tillsammans med två fina vänner jag numera träffar alldeles för sällan, Lisa och Pauline! En kaffe i solskenet var precis vad jag behövde med massa tillhörande skitsnack. Hann även med dagens tredje kaffe tillsammans med Karro, effektivitet är det nya! Kvällen spenderade jag tillsammans med massa nålar och massage, tror äntligen att jag hittat lösningen på mina problems, skönt och avslappnade är det i annat fall.
Det enda jobbiga är att jag blir så fruktansvärt känslosam när jag slappnar av på det där sättet, gamla saker dyker upp och sig påminda. Saker man trott att man gjort sig av med för länge sen. Bara att acceptera att det är en del av livet. NÅJA!

Imorgon har jag ännu en härlig dag att se fram emot. Eftersom att jag nu är återställd från helgens bravader är det dags att ta itu med veckans träning, imorgon står det kondition på planeringen, närmare bestämt spinning. Hoppas att mina Avatar-krafter kan hjälpa mig lite på traven. SEN blir det lunch tillsammans med min vandringsvän Karro! Ni har väl inte glömt Mission impossible vi genomförde tillsammnas i höstas? En 15-timmars promenad i mörker och kyla. Jag tänkte snart friska upp erat minne och bjuda på lite godbitar, jag har nämligen smaskiga videoklipp i mitt arkiv. TJAO! 


Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh värsta trevliga bilden!

vet inte hur många gånge rjag har efterfrågat bilder från er hike!

2010-03-16 @ 09:20:03
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0