Man gör vad man kan

Jag är lite rädd, eller rättare sagt JÄKLIGT rädd för att våren aldrig aldrig någonsin mer kommer att uppenbara sig på vår jord. Vid den här tiden på året ska fåglarna kvittra, det ska vara svettigt att ha vinterjackan på sig och vårkänslorna ska infinna sig, men vad är detta? KATASTROF!!!

Idag har jag har smörjt och putsat mina finstövlar så att dom är rustade inför våriga dagar, jag har putsat finväskan så även den är redo att möta våren PLUS att jag tillochmed har odlat två uppsättningar av groddar för att skynda på våren men INGENTING händer. Vad mer ska jag göra? Jag fyller år om tio dagar och i vanliga fall brukar jag vara full av härliga vårkänslor men den här födelsedagen får jag väl spendera i en snögrotta. STRESS!




såhär känner jag mig


Kommentarer
Postat av: dess

JAAAA :D:D:D ska bli sjukt myyyys :) längtar massoor

2010-03-04 @ 10:38:02
URL: http://dullys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0