Nu är det officielt vår

Jag var tvungen att ta ett break från allt igår, så jag drog hem till Gamlis för att andas lite trygghet och sov över hos lillebrorsan som bor i mitt gamla rum. Jag sov alltså över hos mig själv kan man säga, PÅ GOLVET!
Sedan tog jag tjuren i hornen och cyklade hem gamla Bettan. Nu står hon här och väntar på att tjäna mig, dag in och dag ut. Det betyder alltså att våren är här, det har JAG bestämt. Jag cyklar bara på våren och sommaren, nu vet ni det! IDAG fyller min fina vän Dessan år, det ryktas om partaj och jag har dagen till ära inhandlat en extravagant födelsedagspresent som jag hoppas hon kommer att uppskatta!

Nu ska jag röjja tills det ryker här hemma i lägenheten. Förresten så funderar vi starkt på namnbyte, Red light district känns inte riktigt bra längre... några förslag?
KRAM PÅ ER!



Förra sommaren var en av dom bästa och kanske en av dom värsta!? Hoppas den här sommaren blir UNDERBAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0