Om en vecka!!!!!!

Godmorgon, nu är jag inne på min tredje eller kan det vara den fjärde?! vita alkoholfria helg och det känns hur jäkla bra som helst. Precis som förra lördagsmorgonen är det snart dags för att bygga lite muskler på SATS. Igår fick jag träningsällskap av ingen mindre än HELENE GRÄLL!!! på Nautilus, trodde aldrig att den dagen skulle komma, men hon överasskade mig rejält och kämpade på som aldrig förr. Är fortfarande mäktigt imponerad! Kvällen spenderade jag med min fina vän Dessan, sushimiddag och fredagsmys! Idag blir det lunchträff med Alex! Ikväll väntar något yttrest spännande och läskigt, men mest spännande! Eftersom att jag provat allt som finns att prova mot min dumma idiotmage så går jag direkt över till plan c och provar akupunktur. Jag ser mig själv lite som en försöksperson, mitt senaste test var Aloe vera juice, vad kommer härnäst? Äta ormspya kanske?

OCH sist men inte minst, gissa vem som fyller år om EN VECKA? Då förstår ni nog vad som komma skall! Vi hörs senare om jag överlever kvällens experiment. Om ni inte hör något ifrån mig senast imorgon betyder det förmodligen att jag strök med under alla nålar. CIAO

Årets första dopp -09. Årets första dopp -10 blir av tidigast i slutet av agusti om det fortsätter i den här idiottakten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0