Ovärderligt

Godkväll mina raringar! Jag fortsätter att överträffa mina förmågor. Vasaloppscyklingen gick som på räls. Två timmar non-stop med ett kort stopp för lite blåbärsoppa! Hade det inte varit för att trosorna höll på att skava sönder mig hade jag kunnat fortsätta i evigheter. Ibland tror jag att jag är skapt till jorden för att aktivera mig. Kan inte beskriva med ord vilken otrolig styrka och energi allt det här ger mig. Jag kan omöjligt tänka mig ett fortsatt liv utan dessa underbara endorfiner!!! Om jag ser tillbaks på hur mitt liv såg ut för ca ett och ett halvt år sen: Jag var en tvättäkta soffpotatis som mest gillade att festa och äta godis, jag rörde helst inte på mig i onödan och att svettas var bara onödigt och äckligt, springa orkade jag göra i max tre minuter. Jag vet faktiskt inte alls vad som fick mig att ändra om i livet helt och hållet, en blixt från ovan? Vad vet jag, men det är bland det bästa som hänt mig och jag vill inget hellre än att alla ska få känna som jag!

Kvällen har jag spenderat med två fina vänner och nu återstår sängen, för imorgon är det en ny härlig vecka! Jag ber till vädergudarna och hoppas att snön tar sitt pick och pack och ger sig av tills på lördag!

PUSS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0