På med springskorna

Solen skiner ute och jag har sovit alldeles för länge. LEDIG hela helgen var ordet! Igår spenderade jag hela kvällen och natten med mina två favoriter! Vad som händer idag är ännu lite oklart, det enda jag vet är att jag ska köra ett spinningpass på eftermiddagen och de blir niiiiiice. B-2010 närmar sig med stormsteg och det gäller att vara lite förberedd, så idag blir det Nautilus och imorrn blir det ett styrketräningspass på SATS. Kanske borde införskaffa mig ett kort på Friskis & Svettis också så har jag på alla ställen.. hehehehe . Så fort all is och allt vatten försvunnit från marken någorlunda ska jag ta mina första löpsteg utomhus för denna säsong, det kommer att bli Lovely! Vårkänslor på hög nivå. Än så länge har jag två lopp att springa, Vårruset på 5 km och Blodomloppet på 10 km. Jag funderar starkt på Lidingöloppet till hösten, och ska jag kanske våga mig på 30 km iår? Det blir något att klura på.



NU ska jag laga broccolisoppa! HEJ SVEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0