Rep, myggnät, yxa, gryta, hårborste?

Imorse vaknade jag en hel timme innan klockan skulle ringa. Jag visste vad som skulle göras, i två timmar har jag nu suttit och listat mina bästa egenskaper, jag har motiverat, analyserat och hissat mig själv i höjden. Att skriva ett CV är enkelt MEN att skriva ett ytterst personligt brev att skicka in till Robinson är en helt annan femma. Det gäller ju att sticka ut, inte vara en tråkmåns i mängden, och att komma på fem saker att ta med till en öde-ö är lättare sagt än gjort. NU- dags att göra sig redo för jobb sen blir det häng med min favorit-julia!


Kommentarer
Postat av: Lisa

din extrema positiva anda

din motivation

lagar mat på vad som helst

ser allt som ett äventyr

du kan agera psykolig och häsloguru till andra deltagare



att ta med:

fällkniv

solskyddsfaktor

presenning

tamponger?

stekpanna

2010-03-10 @ 09:48:35
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: ida

fin blogg

hur är det med dig?

kram

ida

2010-03-10 @ 19:26:36
URL: http://joddelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Joanna

Åhhh Robinsson-Linaaaa :D

2010-03-10 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0