Ride my wild heart

Jag är nyss hemkommen från en behandling akupunktur, det är mitt nya, mitt bästa, MIN tid där jag hämtar nya krafter. Nu väntar jag bara på att bli ett känslomässigt vrak... HOPPAS jag hinner röjja mitt rum först, för nu ser det ut som att det var varit rock´n roll party här all night long... hur jag lyckas skapa sån oordning förstår jag inte? I Vilken ände börjar jag? Borde jag överväga att införskaffa städhjälp? Vem anmäler sig frivillig? 100:-, en jäkligt god kaffe och trevligt sällskap på det? DEAL!?

JAG BER TILL GUDARNA, ge oss nu lite sol, värme och lite härliga vårkänslor, det förtjänar vi allihopa nu efter denna långa väntan..jag har så många snygga  vårjackor jag vill hinna använda innan sommaren slår till! Jag ger det en vecka till, sen åker vinterjackan av för gott! Vi hörs senare mina kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0