Show me some compassion

Jag vet att det inte hjälper men nu är jag tvungen att beklaga mig, FAN FAN FAN. Hosta och ont i halsen är inte min grej. Att må dåligt är inte riktigt min grej, så jag tänker ägna endast ETT inlägg åt att beklaga mig över att jag håller på att bli sjuk, och att jag förmodligen imorgon kommer att drabbas av feber. HIT ME, GÖRE BA! Ju förr desto bättre, så blir jag blir av med skiten. SÅ nu blir det vitlök för hela slanten, överdrivet mycket sömn och massa positiva tankar, trots att jag har en tendens att tycka väldigt väldigt synd om mig själv när jag mår fysiskt dåligt. Vill gärna att någon ska klappa mig på kinden och överösa mig med dom finaste orden och bara tycka synd om mig, gärna en vitlöksmacka eller två på det! Nej, nog med ynklighet!

IDAG har jag hängt med Karro hela dagen lång. Är så glad över att ha en så fin och omtänksam vän i mitt liv! Uppskattar verkligen ALLA mina fina vänner jag får äran att dela allt med! NUUUU känner jag hur mina kinder hettar och det är dags för mig att avsluta dagen för att kunna påbörja min läkningsprocess så jag kan bli frisk lagom tills våren blomstrar ut, jag får köra på vinterjackan några dagar till helt enkelt. GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Det är nästan som en tradition att bli sjuk nu när man slänger vinterjackan in i garderoben och tar på vårjackan!



Krya på dig gumman, och klart det är synd om dig :) inte kul att vara sjuk ju :(

<3

2010-03-29 @ 23:57:41
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0