Fancy friday at work

Hallå där mina raringar! Idag är jag glad, imorgon fyller jag år! Jag är mer taggad än någonsin, för er som hängt med i svängarna så har jag varit nykter i fem veckor imorgon, det dags för ett bryt, men det betyder inte att jag kommer att supa skallen av mig varje helg framöver om ni nu trodde det ;) Ikväll blir det tårtbak för hela slanten, jag måste ju ha en storslagen tårta att bjuda alla mina gäster på imorgonkväll, det slog mig att jag aldrig förr bakat en tårta, håll tummarna för eran egen skull! Tur att man inte behöver baka några tårtor i Robinson, jag är grym på att blanda ihop grytor på lite vadsomhelst så DET blir inga problem. NU blir det duschen sen beger jag mig till mitt andra hem och jobbar järnet på Stockhome! Hoppas ni får en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0