Suddenly I see

En händelserik morgon minst sagt, livet är skört och jag har återigen fått nya perspektiv på livet.

Ett halvt motigt styrkepass är avklarat, och nu är det dags för mig att ta nya tag, har kännt mig lat, hoppat över lite träningspass här och där och kännt mig lite halvt omotiverad dom två senaste veckorna. Känner mig liksom inte top notch! Nu ska jag fortsätta med städningen där jag avslutade den igår, just nu tror jag inte att någon på hela jorden vill sätta sina bara fötter på vårt köksgolv! BLÄ. I eftermiddag blir det äntligen häng med Julia.
LATERS BABES!


Kommentarer
Postat av: Helene

Hej stumpan!sitter här hemma och tänkte att jag ska nog gå in på linas blogg innan jag går och lägger mej!Har ju inte kikat in på den på väldigt länge!Inser då att jag saknar dej och speciellt dina inlägg om våra mysmiddagar och myskvällar.Så nu får vi ta och styra upp nått snarast!Ringer dej imorron stumpan!puss puss

2010-03-25 @ 00:06:56
Postat av: Julia

tack för igår pärlan! hoppas du och sängförsäljaren hade "trevligt" ;)

2010-03-25 @ 12:54:30
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0