Tillbaks till Januari

Solen skiner, det är pissigt kallt och det är nästan så att jag överväger att ta på mig ett par rediga täckbyxor idag. Igår stod A-S och jag och väntade på bussen i EN TIMME, tre bussar uteblev och mina fötter såg döden sakta men säkert närma sig. Jag härdade ut och överlevde! Det roligaste med det här snövädret är att se hur alla hetsar upp sig, blir på dåligt humör och bara beklagar sig. (även jag svor en hel del igår) TROTS det tycker jag snarare att det här är ett tecken på att våren faktist är påväg, hört talas om aprilväder? Ena dag strålande sol och varmt, andra dagen minusgrader och snö...
NU JOBB! TJO


Kommentarer
Postat av: Lisa

mer snö idag, kanon!

2010-03-23 @ 09:49:17
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0