I´m back on track!





Jag har återuppstått från dom döda. Jag hade världens kanonkväll och idag har jag minst sagt mått som jag förtjänat! Tack till alla fina vänner som var här igår och firade mig igår och tusen tack för alla fina presenter! Min kvarlevande guldfisk fick en ny familj igårkväll bestående av ett gäng riktigt sköna lirare. Nu är dom som en hel lycklig familj och dom verkar trivas riktigt bra tillsammans, hoppas jag lyckas hålla dom i liv!

Idag har jag legat deckad hela dagen hemma hos farmor och farfar där farfar haft 80-årskalas. En helg i tårtans tecken. Tyvär blev det bara ett fåtal kassa bilder tagna med min kamera igår, jag ska försöka spåra upp bilder från någon annan som jag kan bjössa på! NU är det verkligen dags att ta igen några timmars sömn som gick förlorad inatt. GODNATT OCH SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: karolina

"Tyvär blev det bara ett fåtal kassa bilder tagna med min kamera igår" - med tanke på att det var jag som tog alla bilder med din kamera och hade ansvar över den vet jag inte riktigt Lina, borde jag ta detta som en pik? Ps. rings imorgon, vi ska leka i veckan. Ds

2010-03-14 @ 23:35:18
URL: http://karolinasandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0