Med ett psyke av starkaste stål och ett hjärta av renaste guld, nu kör vi!

Jaha imorgon är det alltså dags. Jag vet inte hur mycket jag gått runt och förberett mig mentalt. Jag är vad jag skulle kalla överladdad. Det som frustrear mig mest är att jag inte kan sätta ord på hur jävla gärna jag vill göra det här. INGEN kommer någonsin att kunna förstå det jag känner... Jag har läst på en hel del om hur detta kan tänkas gå till, och jag tänkte dra det lite kort för jag förstår att ni är nyfikna! Castingen äger rum på Munchenbryggeriet. Vi kommer att få ett häfte på typ 15 st A4 sidor som innehåller frågor jag inte ens kan drömma om som vi ska fylla i. Efter det kommer vi bli kallade till intervju, en efter en. Vi kommer bli filmade medans vi berättar om vilka vi är och VARFÖR vi ska vara med. Hur länge själva intervjun kommer att hålla på är troligtvis olika, jag är förberedd på det mesta! Är man en av dom som går vidare till nästa gallring så blir man skickad till Bosön i Stockholm på ett slags läger och genomgå intervju efter intervju, fystester, simtester, konditionstester, snack med psykologer och ja you name it! Inspelningen påbörjas i maj- juni och sträcker sig åtta veckor framöver. Sändning sker till hösten -10!

ÅHHHHHH UNIVERSUM, imorrn lämnar jag över!
Som ni kanske förstår så ser jag bara detta som en stor vinst i sig, att JAG på egen hand lyckades leverera ett brev i världsklass är en bedrift i sig. Ett kvitto på att jag är en jäkel på att skriva samt verkar vara en ytterst spännande person. FÖR EN SAK ska ni veta kära vänner, jag har varken ljugit eller undanhållt sanningen någonstans i brevet, eller så var det rent krasst mina bedårade bilder dom fastnade för...

Med ca 8-9000 sökande känner jag mig helt nöjd so far! Jag vet att jag kommer att göra mitt absolut bästa, så jag kommer oavsett bara kunna känna mig nöjd!
NU ska jag fan meditera! GODNATT!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0