Vem vill va en loser?

Kvällen är kommen! Jag och Viktor drog en repa på stan i eftermiddags, jag har inhandlat ett par svindyra spinningskor OCH världens dyraste plastväxt till min lilla fiskfamilj. Världens kanske tråkigaste köp men ni ska se så lyckliga dom är! Kanske världens bästa köp endå? Jag funderar på att ge dom några fler familjemedlemar snart, hoppas dom inte blir osams och äter upp varandra snart, jag klarar inte ett till dödsfall.

Imorgon blir det workout, förmodligen styrketräning eeeeller löpning, eller både och? Jag är i behov av båda. Är riktigt sugen på att införskaffa mig en vattentät mp3 som min kära vän Karro gjort och ta upp det här med simmningen. Bättre träning finns ju egentligen inte. OCH varation är oslagbart när det väl kommer till skott. DESSUTOM är det en nödvändighet att kunna simma när det kommer till Robinson, kan man inte simma då är man en nolla som riskerar att bli hemskickad från örådet!!!
Simskola next? JA

NU sleepingtime! Tack för idag


Kommentarer
Postat av: JULLANPULLAN

Älsklings finis, imorgon ses vi MYSIGT VA? Älskar dig!

bada i vattenpöl?

2010-03-23 @ 23:37:09
URL: http://itisallinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0