Vilken höjdarkväll och höjdardag jag haft, en riktig höjdarhelg!

Igår var det party i mina gamla hoods. Hade tänkt mig en lugn kväll med tidig hemgång, utan utgång och utan alkohol, MEN mina fina vänner fick mig på rätt humör och utan att jag visste ordet av det så satt jag med ett vinglas i handen och körde fullt ut natten lång på Saluhallen. En riktigt höjdarkväll blev det, vi avslutade kalaset på morgonkvisten genom att äta upp resten av tårtan som blev över!

Denna slappa söndagen har jag spenderat tillsammans med min fina fruga! Jäklar vad mycket vi hunnit med. Frukost hos mormor och morfar. Sushilunch (sushi för tredje gången denna vecka,) fika på Guntherska och diskuterat buisness, handlat mat, glass och påskliljor på Torgkassen. Vi rundade av det hela med häng och snick snack i soffan. Vi har DESSUTOM genomfört namnbyte på vår boning- PANDORA! Ni vet ju att jag vill vara en Avatar, så det är inte mer än rätt! Nu är det bara den blåa målarfärgen och den långa flätan som fattas!
GODNATT MINA FINA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0