Yoyoyoyo

Herregud, ikväll har jag pluggat så svetten lackat. Jag hade trots allt lite skills kvar, var orolig för att jag glömt bort hur man ska bära sig åt, men det var inte så svårt, av med alla störande moment, fram med papper och penna, en gnutta koncentration och självdisciplin. Nu vet jag allt om kolhydrater, glykemiskt index, sockerarter, fullkorn, monosackarider, disackarider, sackaros och ja, you name it, rubb och stubb! Imorgon är det dags för föreläsning så förhoppningsvis blir jag lite klokare, på onsdag är det också någon form av föreläsning och på torsdag har vi seminarium, då är tanken att jag ska berätta om allt som jag förhoppningsvis har lärt mig, hehehehe.
Inte nog med det så jobbar jag samtidigt som jag håller på med dom här galenskaperna, då kanske ni förstår att jag är trött på kvällarna och går och lägger mig töntigt tidigt. Försöker ialfall.

Imorgon förmiddag ska jag på utbildning inom medicinering, vad nu det kan vara?! Jag behöver den hur som helst till mitt jobb nr två. Det blir intressant att se vad jag får lära mig för spännande och användbara saker där. Jag känner att min hjärna just nu bombas och snart exploderar av all information från alla håll och kanter OCH det märks tydligt att det var ett bra tag sedan jag satt uppe sena kvällar med högar av skoluppgifter och arbeten, kul är det att stimulera hjärnaktiviteten lite, det behövs så att jag inte blir helt bakom flötet. Dags att sova, imorgonbitti är det åter dags för beach 2010, denna gång blir det styrketräning på SATS. SEE YA!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va duktig du ärrrr!!! Hejja hejja för att plugga! Visst är det konstigt att man tror att man ska ha glömt hur det går till?

Som vanligt, jag läser varje dag men jag sitter aldrig vid datorn längre (Älskar ju min iPhone!!)

2010-03-02 @ 08:27:53
URL: http://lisarosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0