4-veckors utmaningen completed

Hörrni, gott folk innan jag tar farväl av denna söndag och denna vecka så måste jag bara klargöra och redovisa för er att jag efter denna helg har haft fyra lugna och v-i-t-a veckor utan en droppe alkohol och därmed är utmaningen avslutad och genomförd! Jag kommer fram till Tjur-ruset att fortsätta i samma spår för att undvika eventuella förkylningar och dyl. Känner att det ligger och lurar en bakom hörnet. Jag lovar att bjuda in er på en brakfest för att fira när det är över OM jag överlever :)

Nu är det dags att avancera, här kommer nästa mission med start imorrn för er som vill haka på- fyra veckor utan socker!


Kommentarer
Postat av: Helin

JAG HAKAR PÅ!

2010-09-26 @ 23:16:19
URL: http://helgo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du till malin o pillan på lördag?

2010-09-26 @ 23:46:58
URL: http://dullys.blogg.se/
Postat av: Carro Fornis

Jag är på :)

2010-09-29 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0