Borta bra, hemma bäst!

Hej allesammans!
Just nu befinner jag mig hemma i Gamlis. Hemlängtan var brutal idag så efter ett dubbelpass på gymmet och en härlig fika med tjejjerna tog jag hojjen och cyklade som en dåre hem till mina hoodies. Nu har jag ätit familjen ur kylen och njutit av goda ostmackor som på gamla goda dagar. Eftersom att lillebrorsan har tagit över mitt älskade rum så får jag sova i familjens gästrum. Tänk vad härligt det är att "komma hem" till värmen och tryggheten.

Tanken från början var att åka hem för att ta del av bastun och massagefåtöljen, min träningsvärk från boxen och afron igår är ett faktum. Jag har ont på ställen jag inte visste fanns och det känns som att jag blivit överkörd av en ångvält. Imorgon blir en vilodag för min del om jag bortser ifrån att jag ska jobba, men jag börjar sent så jag kanske har tid för en stund i bastun imorgonbitti för att mjuka upp mig, är stel som en ståltråd.

Dags att bädda iordning lill-sängen för lite sömn!
Godnatt på er mina fina vänner och tack för att ni förgyller mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0