Det är alltid för tidigt att ge upp



Hej och hå hörrni!
Jag känner verkligen att den här månaden har fått en riktig kickstart! Jag blev medlurad på ett powerpass ikväll, alltså ett skivstångspass. Bättre sent än aldrig som man brukar säga, fortsätter jag att gå på dom passen så kommer jag att bli starkare än en gnu! Imorrn kommer jag säkert inte kunna diska, I can feel it. Jäklar så bra det känns i hela kroppen. Ibland önskar jag att jag kunde låta andra människor få känna och tänka precis det jag känner, typ som NU, då skulle ni förstå!
 Kroppen är skapt för att användas, lägg det på minnet!

IMORRN är jag ledig, så jag har bokat in en träningsdejt och det blir spinning! Det ser ut att bli två fullspäckade l-e-d-i-g-a dagar med massor av aktiviteter! Saknar familjen väldigt mycket just nu, så jag hoppas på en tur hem till Gamlis om tiden och timingen finns!
Nu ska jag fortsätta njuta av tanken på sovmorgon imorgon!
VAMOS VAMOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0