En bra start på dagen



Vilken känsla att vakna upp helt utvilad, jag nästan tvingade mig själv att ligga kvar i sängen bara för att jag hade möjligheten! Plockade fram svarta vinbär från frysen som jag plockade hemma i min trädgård för några veckor sen, perfekt till gröten!
Vilken tur att jag plockade typ ett ton vinbär!
Rusade iväg till tvättstugan och ockuperade tre hela maskiner, så går det när man tvättar allt samtidigt på sin lediga dag. Nu doftar hela lägenheten som rena rama himmelriket! Mötte upp Fia och Tove på gymmet och körde ett hårt och svettigt spinningpass, jag körde nog slut på mig själv. NICE!

Nu ska jag inreda mitt rum med min nya rosa stora kista/koffert som jag fraktade hem idag från stan. Det liksom står mitt namn på den, I will show it to you later. Dock råkade jag tappa den i marken när jag cyklade hem med den och den fick sig både en, två, kanske tre skråmor. Den voltade ett par varv MEN jag kan alltid ljuga och säga att den där kistan har varit med mig hela jorden runt.. Mycket coolare så.
IKVÄLL blir det biotime samt lite andra roligheter!
LATERS KÄRA VÄNNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0