Frukost X2

Jag låg i sängen imorse och klockan ringde typ två timmmar för tidigt, det var dags att springa iväg till SATS, var sjukt otaggad och omotiverad men jag visste någonstans att jag var tvungen, trots det hade jag fortfarande ett val. Jag hade utan problem kunnat ligga kvar i sängen och sova minst en timme till...
Då började jag fundera på hur jag skulle motivera mig själv för att gå upp, tänkte på Tjur-Ruset och OM jag ens ska ha en chans att orka banan runt så är det nödvändigt OCH SEN kom jag på den briljanta idén att jag kan äta frukost två gånger.  
(frukost är mitt bästa.)
SÅ nu har morgonträning fått en helt annan innebörd för mig. DESSUTOM har jag hört att det är när man är som mest omotiverad och när man är som mest otaggad det är som allra vikigast att pallra sig iväg! Vad har ni för knep?

NU- Frukost nr.2 SEN- jobb @ HM!
HA EN HÄRLIG TISDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0