Glamourösare lördagskväll får man leta efter

Hej hopp galopp!
Gårkvällen var väldigt välbehövlig. Såfort jag kom innanför Julias dörr blev jag genast på bättre humör. Kladdkaka, pizza och två filmer fulländade kvällen, så himla skönt att mysa hemma istället för att dra ut i vimmlet som annars hör till vanligheterna. Och när jag tänker efter var det över ett år sen jag åt en hel pizza, DET är sinnesjukt!
Nu är jag inne på 3:e veckan som är fri från festande och allt som hör till. Tiden går undan och allt går enligt planerna, därmot ska jag inte sticka under stolen med att en utgång ikväll inte hade suttit helt fel...

Idag har jag jobbat dagen lång, sen var det bara hem och byta om för en spontan springtur med Fia. I en hel timme joggade vi oss svettiga i Röbospåret, upp och ner för världens kanske brantaste backe, nästa gång jag besegrar den lovar jag att ta en bild. Utsikt att döda för! För mig var det en utmaning i sig bara att springa UTAN min musik (för första gången) och att dessutom föra en konversation SAMTIDIGT som det gäller att försöka andas! Jag känner mig riktigt nöjd med kvällens insats!

Hemma såg det ut som fan, så de var bara att rycka fram dammsugaren och skurmoppen för att bli av med skiten.
Passade på att städa ur vår såkallade klädgarderob (stort som ett rum) där vi under över ett halvår bara kastat in grejjer för kung och fosterland.
Gissa om det blev kvällens projekt?!
Såhär roligt har jag en lördagskväll som denna när jag inte får gå ut och dansa.
Det är synd om mig, riktigt förjäkla synd!

NU ska jag bada sen ska jag s-o-v-a, att sova har blivit mitt nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0