Hem till Gamlis

Hej på er!
Igår efter jobbet tog jag hojjen och tog mig hem till mina gamla hoodies, g-a-m-l-i-s. Det bjöds på kyckling med kantarellsås och klyftpotatis. Gissa om jag var i himmelriket? Jag åt ihjäl mig och spenderade resten av kvällen tillsammans med pappa och bostadsguiden. Gissa om det kliar i mina lägenhetstankar, och gissa om jag sett mitt drömboende? Nästa helg ska vi på lite visningar!
NU är det snart dags för att åka till jobbet igen, hade jag varit ledig så hade jag begett mig till närmsta skog för lite skönt hösthäng och höstpromenad. Hoppas vädret håller i sig till nästa helg, då blir det skogspromenad kan jag lova!
PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0