Horsie

Hej hopp!
 Den här dagen har varit den snabbaste på länge, dvs att den har gått i ett naffs, men som man brukar säga, tiden går fort när man har roligt och tur är väl det att jag har roligt på jobbet! Idag har jag gått klädd som en riktig hästtjej igen, det är mitt absolut bästa. Ridbyxa,stövlar, fläta, jeansskjorta och ridjacka. Jag älskar att modevärlden äntligen har förstått sig på att ridkläder är helt rätt! Är det en tillfällighet att jag ibland blir kallad för horsie? Nu väntar jag bara på att en rik och snygg man med en stor herrgård och massa hästar ska fria till mig så att vi kan leva lyckliga resten av våra liv!

I stundens hetta sitter jag och väntar på att Helene ska plocka upp mig på hojjen för att sedan ta oss vidare till Sofia där det vankas torsdagsmys för fulla muggar! F-R-E-D-A-G imorgon vilket innebär 4:e veckan på min vita månad. Jag är grym, någon annan som lyckades hålla sig borta från festligheterna i en hel månad?  




OCH VET NI, idag har jag fått tillbaks min syn, linser för ett halvår- check!
Äntligen vågar jag kolla på folk igen utan pinsamheter.
TJARÅ


Kommentarer
Postat av: Sara

Oh snälla snälla säg var du köpt din jacka??! =)



Så snyggt håller med dig om ridklädsel its awesome

2010-09-26 @ 19:20:50
Postat av: lina

sv: Zara i stockholm!

2010-09-27 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0