Jag mår bra nu




Trots att det bara gått två dagar in i september och att det inte en vecka gått av min hälsomånad så känns det i kroppen, i sinnet och ja överallt, jag är taggad och mår som en prinsessa bara av blotta tanken på hur tacksam min kropp och själ är för det här. Sömn, bra mat, träning och mycket skratt är mina nyckelord. Alla tre kan jag kryssa i för dagen. Imorrn är det fredag och sen väntar en helg som jag tänkte fylla med roligheter, bl.a middag på Katalin med mamma Karin och kusin Anna-sara, två av jordens klokaste människor... Kan det bli en bättre kombo?!

Ikväll har vi varit på förhandsvisningen av I rymden finns inga känslor, jag skrattade och log hela filmen rakt igenom, finns det något bättre än fina må-bra-filmer? Jag blir alltid alldeles varm och fylls med massa energi och inspiration efter jag sett något bra, nästan så att jag vill hoppa in i filmen själv.

Nu ska jag borsta av mig allt katthår jag dragit på mig ikväll, drog en sväng förbi Jullan och gosade med hennes senaste tllskott, en katt helt i min smak!
GODNATT PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Mamman

Det ska bli härligt att få träffa mina underbara tjejor!!!!

2010-09-03 @ 10:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0