Livet i sin enkelhet

Hej hallå och tjenixen!
Jag förstår att ni har saknat mig idag, jag har saknat er också men jag har haft fullt upp med att sköta mig själv. Det är ett heltidsjobb att vara människa. Sova, äta, jobba, träna, andas, you name it! OCH att samtidigt försöka njuta, leva i nuet och se alllt fint som sker hela tiden. Jag har verkligen märkt att man får så otroligt mycket tillbaks genom att ge allt av sig själv (kanske inte ALLT men ni hajjar.)
Så många leenden och skratt, så mycket tacksamhet och uppskattning. Visst låter det djup och klyshigt?! Men det är i all sin enkelhet, ha roligt och slösa med kärlek och glädje så ska ni se vad mycket roligt ni kommer att få tillbaks!

Jobbet gick strålande. Körde ett powerpass på gymmet, känner mig bara starkare och starkare för varje dag som går, och för att hålla mig frisk gör jag allt för att inte slarva med sömn och mat, därav "kärring-varning" på mig. Min största mardröm är just nu att hamna i "sjuk-träsket" jag led av hela vintern/våren om ni minns det...

Idag var det en man som frågade hur jag skötte mitt hår och om jag åt något speciellt för att få det så friskt och glansigt. Aldrig förr hade han sett sånt välvårdat hår, han var så betagen att han tillochmed ville känna på topparna. 
SÅ jag gav honom mitt bästa tips, tvätta håret och ät fisk!!!

BEDTIME!






Vad tycks om mina coola gummistövlar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0