Lycka är ett rent hem



Jag har fått ro i själen inför helgen som komma skall. När det är rent och städat är jag lycklig, då kan jag slappna av och fokusera på livet! Idag känns det extra bra för jag har lämnat bort mina älskade fiskar till en av mina arbetskollegor och jag är övertygad över att dom kommer få all kärlek dom behöver för ett långt och friskt liv.
För att vara helt ärlig så tror jag att hund passar mig bättre som husdjur, men det var roligt ett tag och nu vet jag hur det är att ha fiskar och vara akvarieskötare!
Roliga att titta på men ett helvete att göra rent.

Idag är det fredag, egentligen är det min lediga helg men jag väljer att jobba imorgon också, ledig kan jag ju vara på söndag :)
GODNATT PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: J

Självklart hjärtat du kan få numret till henne nästa gång vi ses! :) det vet du!!!!!!

2010-09-25 @ 22:46:36
URL: http://withallmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0