Ride it like you stole it

Varje morgon när jag cyklar till jobbet händer samma sak. Jag tävlar alltid med mina medcyklister. Det spelar ingen roll om dom är långt fram eller precis framför mig, jag ska alltid om och fort ska det gå. Om det råkar blir rött vid trafikljuset ser jag alltid till att jag är väl förberedd så att jag kan racea om och ta ledningen när det slår om till grönt. OM jag blir omcyklad så ser jag till att göra allt för att ta tillbaks min förstaplats. Känslan när man susar om den man tävlar emot är grym, extra roligt är det när man märker att den andra känner samma sak, så det blir cykelrace!

Är det bara jag som har så roligt eller finns det fler dårar där ute?
Jag tror att jag förbereder mig undermedvetet inför Tjur-Ruset, alltid redo och supertaggad! Sen att det tar mig typ fyra minuter att cykla in till stan och att jag alltid är superanfådd och svettig är en annan femma!
Idag räckte det inte med cykelracet imorse så jag avslutade dagen med ett spinningpass. NU- SÄNGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0