Slut på lediga dagar

Tre lugna sköna dagar har passerat och nu är det slut på ledigheten för den här gången. Förhoppningsvis har jag laddat upp mig med nya superkrafter inför kommande vecka!

Idag har det varit en fartfylld dag. Igårnatt satt jag och pysslade ihop ett schema inför idag, jag och pappa lyckades med nöd och näppe hinna med hela åtta!!! lägenhetsvisningar och en lunch inom loppet av fyra timmar! Det kallar jag bra planering och bra flyt. Det har varit en lärorik, rolig, spännande men samtidigt frustrerande dag. När jag ser något jag vill ha så vill jag ha det NU! Något att lära, behärska mig. Det känns grymt att hela den här processen äntligen är igång, nu behöver jag bli superekonomisk, tänka långsiktigt och smart samt prioritera vad som är viktigt och oviktigt! Alltså att tänka som en vuxen och mogen människa gör...

Var tvungen att tömma huvudet och kroppen på massa överskottsenergi med hjälp av en härlig löptur uppsala runt. Upp för slottsbacken, förbi slottet, in i slottet typ, upp och ner för trappor, förbi ekonomikum, in i stabby och in i områden jag knappt visste fanns, det flöt på precis lika bra som häromdagen. Hösten är verkligen en perfekt tid för träning utomhus, så passa på hörrni.

Känner att det blir en hel del tjat om träning hit och dit, men som jag sa tidigare, jag är antingen eller, all in or nothing och nu är det all-in som gäller inför Tjur-ruset. Jag är faktiskt lite smånervös och gör allt för att jag ska klara loppet både mentalt och fysiskt. Min önskan är att ni blir inspirerade istället för less och att ni kanske får lite fart i benen och beger er ut i träsket för att kriga, slå rekord och överträffa er själva.
Om alla förstod att träning ger så mycket mer än bara träningsvärk, mjölksyra och svett skulle världen garanterat vara ett par soffpotatisar fattigare!

Jag var helt utan att ljuga en av världens största soffpotatisar innan jag insåg hemligheten. En godispåse framför tv:n var bekvämast. Att röra på sig fanns knappt med på kartan, en promenad då eller då eller på sin höjd ett par kassa försök på att få till en springtur som inte brukade vara längre än högst tio minuter...  
That´s my story!
B-E-D-T-I-M-E!


Kommentarer
Postat av: J

Lino! Blidde ju ingen fika i lördags, hur ser veckan ut, planera in någon play-date? :D

2010-09-13 @ 08:48:34
URL: http://withallmyheart.blogg.se/
Postat av: J

Självklart min horsie ;) ring mig ikväll så fort du slutat at work, miss you likeeeee hellll!

2010-09-13 @ 11:30:47
URL: http://withallmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0