Som att dansa i djungeln



Vilken dag, vilken härlig dag!
Lyxbehandling imorse, en eftermiddagstupplur och två härliga träningspass.
Vi passade på att köra ett box-pass innan det var dags för afron. Boxen var grym men afrodansen var ännu grymmare! Var till en början lite skeptisk till alla höftrörelser och hela barfotagrejjen men jag måste säga att det var bland det roligaste jag provat på i träningsväg. Det kändes precis som att vara med i djungelboken, vi shakade och dansade till grymt häftig musik och jag kunde inte hålla mig för skratt.
Äntligen har jag hittat en "dansform" som passar mig som handen i handsken, inga konstigheter och krusiduller med andra ord!

Har haft en kanonmysig tisdagskväll tillsammans med Linda, Julia och en liten kattunge, tänk vad man blir lugn bara av att hålla i ett litet djurbarn. Mysfaktorn var hög med tända ljus i hela köket och té för fulla muggar. Hösten är mysig än så länge, lukten av äpplen och löv utomhus känns minst sagt fräsch och frisk och man blir sådär härligt rosig och kall om kinderna när man har varit ute.

NU ska jag krypa ner i mitt tempel, min säng, mitt allt!
Tack för idag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0