När man tänker efter...

Godkväll mina tappra riddare!
Hoppas ni mår bra, vore tråkigt annars!
Själv mår jag som solstrålen själv, allt är som det brukar vara med andra ord.
En härlig jobbdag har passerat och imorgon väntar EN TILL ledig dag, vilka lyxdagar jag har, låt oss kalla det en mega-lång helg, eller bara en warm-up inför veckan? Egentligen borde jag sova vid det här laget, för jag ska trots min lediga dag upp snuskigt tidigt men vill man vara fin får man lida pin. 

Ikväll har jag haft besök av min fina Karolina, vi har samtalt om livet och ätit tomater.
Livet, vilken grejj va? Vem var det egentligen som betämde att alla skulle få ett eget liv att bestämma och styra över? Ett helt eget liv att ansvara över och dessutom se till att överleva det också. Vilken grejj när jag tänker efter, för det är inte det enklaste alla gånger, samtidigt som man ska hålla sig frisk och i liv ska man se till att allt annat runt omkring fungerar och flyter på i harmoni och balans.. Det är verkligen ingen självklarthet att livet alltid är eller kommer att vara en dans på rosor, men är det inte det som gör det hela lite spännande?
Jag har ingen som helst aning om hur mitt liv ser ut om ett år, om en vecka eller ens imorgon MEN det jag vet är att jag alltid kommer att sträva efter att alltid göra det till det bästa och med det känner jag mig trygg, det räcker så, resten får universum ge mig.
 NOG med filosofi, sånt här platsar bättre i min dagbok än på bloggen.
BEDTIME! GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0