Update

Hej hallå hallå!
Ledsen om jag varit tråkig och grå dom senaste dagarna!
Huvudet snurrar på helvarv och jag jobbar och jobbar :)
Igår hade jag en ledig dag som jag spenderade tillsammans med Christel, min pärla! Vi gav oss ut på en nästan tre timmars långpromenad i den färgglada hösten och pratade om allt mellan himmel och jord. När jag kom hem deckade jag direkt, gav upp och somnade i sängen vilket resulterade i tolv- timmars nattsömn. Jag skyller dom friska höstvindarna!

Hur går det för er med månadens utmaning? Jag har än så länge klarat mig undan godiset och kakorna och alla andra frestelser som lurar bakom varje hörn, svårare blir det till helgen. Förresten så drömde jag världens mardröm om Tjur-ruset, jag hade glömt mina skor och kunde inte springa. vad tror ni? Kommer jag att klara det? Tur att jag har med mig frugan, vi kommer att skratta oss igenom loppet som två tappra riddare.  
NU känner jag att det börjar rycka lite i sovnerverna.
SLEEP TIGHT!




Kommentarer
Postat av: Moderskeppet

Självklart klarar du det - plocka fram det lilla envisa russet i dig, du fixar ALLT min lilla unge!!!!

2010-09-30 @ 09:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0